Alla inlägg den 22 september 2013

Av Emelie - 22 september 2013 21:39

Hejsan,

Det blev bara förmiddagen ute, sen har vi varit inne resten, men vi är inte ledsna för det. Barnen har lekt tillsammans och Hugo hade en tjejkompis som var här och lekte en stund. Jag hann med både att putsa fönster, röja i skåp och på hyllor. Så jag är nöjd med dagen.

Sedan fick jag åter igen ta del av hur underbar och omtänksam Hugo är. En av hans bästa lekplatskompisar har fått en öroninfektion som kunde slutat med att han kunde blivit inlagd. Som tur var kom de in i tid. Hugo såg länge fundersam ut när vi satt vid bordet i köket och pratade om allt och inget , när jag frågade honom vad han tänker på så sa han: "mamma, jag vill att D ska bli glad och frisk så vi kan cykla igen. Jag vill köpa tidning som han kan läsa i och något mer". Så jag och barnen åkte och handlade tidning och tablettaskar. D blev jätte glad och såg lite friskare ut när vi lämnat över tidningen och askarna. Hugo med sitt guld hjärta! Omtänksam och väldigt klok son är det vi har, älskade fina Hugo pugo!

Måndag imorgon, kläder är framlagt till mig och barnen. Skönt att slippa tänka utan bara klä sig imorgonbitti. Ska försöka lägga mig nu är tanken...

Kram

Av Emelie - 22 september 2013 07:53

Hej,

Vilket segt och tråkigt väder, men det stoppar inte oss från att vara ute några timmar. Fram med regnstället och på med stövlarna så ska det nog lösa sig. Det värsta med hösten är just regnet. Det blir genast mycket kallare när det regnar.

Söndag idag och veckans sista dag. Jonas börjar inte förens kl 14 idag så vi har förmiddagen hemma tillsammans. Ska strax fixa fram lite frukost så vi är klara när väl klockan slår 10, för det är då vi brukar gå ut och de andra vi brukar hänga med försöker oxå vara klara då.

Hoppas din söndag blir bra :)
Kram

Presentation


Emelie heter jag, mamma till världens bästa killar samt har fått världen bästa man på kroken =) Bloggar om livet hos oss.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards