Alla inlägg den 26 oktober 2014

Av Emelie - 26 oktober 2014 18:17

Jösses vilken lång dag detta varit!!! Vi har fått gjort massor och för en gångs skull var allt kvällsfix klart redan kl 17:30, när hände det sist?

Som sagt massor har vi hunnit med, slängt skräp vid återvinningen, lagt en stor låda och lite annat som ska till stora återvinningen. Varit ute och tagit del av alla regnskurar. Barnen har cyklat och haft overallpremiär. Det var riktigt narigt och blåste små blåst ute så både jag och Jonas tyckte att det var lika bra. Barnen tyckte det var skönt och verkar trivas i sina overaller :) Bara snön och pulkaåkningen vi väntar på nu...

Kommande vecka har barnen ledigt från skola och dagis. Men vi har fullt upp ändå ska jag lova med Bvc besök och 2,5 års kontroll för Simon. Hugo ska oxå till doktorn, jag har två spännande möten inbokade samt att Hugo har utvecklingssamtal hur det funkar i förskoleklass och hans utveckling där. På fredag har jag och andra föräldrar fixat halloweendisco för 22 barn. Hoppas på en toppen vecka och självklart kommer vi hinna softa lite oxå :)

Nu läggdags för simpilajnen (Simon) och Hugo får vara uppe en liten stund till.
Kram

Killarna i sina overaller, bär låda som ska till återvinningen :)


Presentation


Emelie heter jag, mamma till världens bästa killar samt har fått världen bästa man på kroken =) Bloggar om livet hos oss.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards