Alla inlägg den 7 augusti 2014

Av Emelie - 7 augusti 2014 12:11

Hej!

Skönt väder även idag så tvätten får torka på balkongen. Går super fort så det blir nog en ny tvätt att hänga upp om en stund.

Inskolningen av barnen har gått så bra. Jonas har skolat in Simon nu i två dagar så Simon känner sig bekväm med att bli lämnad av oss båda. Jag tror det är viktigt att man delar på det mesta när det gäller barnen, så dem blir bekväma oavsett om det är mamma eller pappa som lämnar/hämtar/nattar/läser saga/borstar tänderna osv.

Idag har jag tagit bort spjälsängen från vårt sovrum. Dels för att jag använt den som en garderob och för att Simon inte sover där längre. Nu får den bo på vinden med allt annat som vi sparar som kan vara bra att ha. Ska ta ett tag med dammsugaren nu, kommer in en del sand. Sedan ska jag fortsätta njuta av semestern och att få vara med familjen :)

Ha det fint!
Kram

Presentation


Emelie heter jag, mamma till världens bästa killar samt har fått världen bästa man på kroken =) Bloggar om livet hos oss.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards