Alla inlägg den 29 oktober 2015

Av Emelie - 29 oktober 2015 16:12

Hej,

Höstlov för barnen och imorgon kör vi det årliga halloweenparty för barnen, som brukar hänga på lekplatsen och leka tillsammans.

Lokalen vi har hyrt ska dekoreras på dagen och när klockan slår 17:00 öppnar vi upp till en läskig lokal med spindlar och skelett. Discomusik, godis, spökpromenad och pizza kommer det att bjudas på. Barnen ser verkligen framemot detta, att få klä ut sig i dräkter som har inhandlats. Det är alltid extra pirrigt att springa ut i mörkret och möta upp kompisarna.

Annars händer det inte så mycket. Nya jobbet var inte alls vad jag trodde det skulle vara. Så jag svalde min stolthet, tog kontakt med min gamla arbetsgivare som sa att jag mer än gärna fick komma tillbaka. Så om ca en månad är jag på plats på det gamla med ny energi.

Nu blir det filmtajm innan middagen ska påbörjas.
Hörs! Kram

Presentation


Emelie heter jag, mamma till världens bästa killar samt har fått världen bästa man på kroken =) Bloggar om livet hos oss.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards