Alla inlägg den 8 november 2015

Av Emelie - 8 november 2015 22:31

God kväll,

Klockan är sent efter läggdags för mig, ibland blir det ju så. Har tittat över vantar och mössor, kläder är framtagna till imorgon. Allt för att minimera stressiga morgnar. Jonas är fortfarande kvar på jobbet. Han skulle slutat kl 19:00, men då det är kort om folk på natten, valde han och en kollega att stanna kvar några timmar för att hjälpa till. Vet inte riktigt när han kommer hem.

Simon och Hugo fick höra godnatt sagan i vår säng. Det var två trötta killar som la sig i sängen. Jag påbörjade den andra sagan och kom till ungefär till hälften, då sov dem bägge två. Har inte mage att flytta på någon av dem, så dem får sova jämte mig inatt. Jonas få sova i någon av barnens sängar när han kommer hem. Funkar det oxå.

Farsdag för Jonas firar vi därför imorgon. Min pappa däremot var vi och firade lite snabbt i eftermiddags. 4 dubbellotter i triss fick han och vann på alla fyra. Det du!! Grattis igen världens bästa pappa. Du är fantastiskt, finns alltid där när jag behöver dig som bäst! Älskar dig!

Sov gott, pappor, mammor, barn, syster, bror, kusin, mormor, morfar - ja vad du än har som titel. Imorgon är en ny spännande vecka att utforska.
God natt!

Mina favoriter <3

Presentation


Emelie heter jag, mamma till världens bästa killar samt har fått världen bästa man på kroken =) Bloggar om livet hos oss.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards