Alla inlägg den 17 november 2012

Av Emelie - 17 november 2012 21:57

Haft Hugos kompis O med mamma och pappa på middag i eftermiddag. Lika trevligt som alltid, känns alltid så bra att umgås med dem. Vi ger varandra ny energi.

För jag tror mycket på detta med energier. En del människor tar energi utav en och en del människor ger och kompletterar varandra. Precis som jag och Jonas gör - vi kompletterar varandra och ger varandra positiv energi tillbaka. Så känns det med O:s föräldrar oxå, ger energi till varandra på ett positivt sätt.

Dagen har gått fort. Var ute med barnen i två timmar i förmiddags, så Jonas fick sova då Simon tyckte det var morgon kl 04:30. Jag hade där innan haft x antal timmar där barnen avlöst varandra med kisspaus, matning och ge nappen. Kände mig mer död än levande när Simon ville gå upp. Så inatt ska han sova bredvid mig - då sover han hela natten och vaknar förhoppningsvis efter kl 06.

Tunga ögon här, så snart sängen! Kramar

Presentation


Emelie heter jag, mamma till världens bästa killar samt har fått världen bästa man på kroken =) Bloggar om livet hos oss.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards