Alla inlägg den 20 november 2012

Av Emelie - 20 november 2012 18:31

Har bakat lussekatter med Hugo och Simon ikväll. Resultatet blev toppen!

Sist jag var och handlade såg jag att kungsörnen börjat med en förpackning med färdiga ingredienser för bakning av lussekatter. Hur smidigt är inte det? Bara i med 2 1/2 dl vatten och sedan använda lite eget mjöl vid utbakning av lussekatterna. Förpackningen innehöll oxå saffran, gav 25 lussekatter och kostade ca 35 kr. Lätt att det blir ett packet till av denna innan jul.

Imorgon är Jonas ledig och jag ska ha egentid. Ska bli riktigt skönt att komma hemifrån lite och bara tänka på mig - det behöver man. Så jag och en tjejkompis åker till Ullared och roar oss. Jippi!

Ska på börja listan inför imorgon...
Kram

Av Emelie - 20 november 2012 09:48

Simon har fått en för kärlek till att krypa runt och bära något i munnen samtidigt, likt en hund. Just nu är det flygplanet som är det bästa :)

Av Emelie - 20 november 2012 06:41

Helt ärligt, vad händer?

Inatt har Simon varit vaken, denna gången i bara 1 1/2 timme. Kom på mig själv igår när jag la mig att jag hade svårt att somna fast jag var super trött. Jag kan liksom inte slappna av för jag vet inte om jag får sova 20 minuter eller kanske 4 timmar. Utan ligger och lyssnar efter minsta ljud som betyder: upp och hoppa! Skit jobbigt.

Jonas jobbade kväll igår och var inte hemma förens kl 01 så att begära av honom att gå upp med Simon känns inte rätt och speciellt inte när han ska jobba kväll idag oxå.

Som tur är har Hugo dagis och Jonas börjar först kl 13 idag. Måste lägga mig och ta igen den förlorade sömnen. Har vaknat med värsta huvudvärken...

Kram

Presentation


Emelie heter jag, mamma till världens bästa killar samt har fått världen bästa man på kroken =) Bloggar om livet hos oss.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards